میزان موفقیت برای بیماری پارانشیم کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به معنی تغییرات پاتولوژیک بیماری پارانشیم کلیه در بافت کلیه کار. اگر تقریبا همه از پارانشیم آسیب دیده است، بیماران ممکن است باید در نظر کلیه، مقرون به صرفه برای درمان مرحله نهایی بیماری دو طرفه پارانشیم کلیه. با این حال، میزان موفقیت کلیه از فرد به فرد تغییر می کند.

این بیماری پیشرفته پارانشیم کلیه

بیماری پارانشیم کلیه تنها مدت جهانی است که می تواند توسط بسیاری از اختلالات ناشی است. به عنوان مثال، نفروپاتی IgA در، FSGS، بیماری مزمن کلیه، بیماری کلیه پلی کیستیک، و غیره، همه دلایل رایج برای این وضعیت هستند. اگر کنترل نشده به موقع و موثر، به راحتی در مرحله ترمینال را بدتر کند. سپس، ممکن است پیوند کلیه نیاز دارید.

میزان موفقیت پیوند این بیماران چیست؟

با توسعه تکنولوژی پزشکی، میزان موفقیت پیوند کلیه شده است تا حد زیادی بهبود یافته است. با این حال، شما هنوز هم نمی تواند 100٪ برسد. برای برخی از بیماران می توانند با پیوند کلیه مانند مردم عادی زندگی می کنند، اما برای برخی دیگر، به سرعت به نارسایی کلیه یا عود بیماری اولیه.

کلیه اگر بیماری پارانشیم کلیه با سپرده IgA در ایجاد می شود، میزان عود نفروپاتی IgA در پیوند کلیه می تواند از 20٪ تا 40٪ متفاوت است .It به معنی پیوند است در معرض خطر بالایی از شکست دوم. علاوه بر این، واکنش رد همچنین این خطر را افزایش می دهد. اگر این بیماری به علت FSGS، عود می تواند 20٪ تا 50٪ .From این نقطه، ما می دانیم که بیماری اولیه، آن است که اگر به اختلال ایمنی مربوط می توانید میزان عود بیماری را افزایش می دهد کلیه بعد از پیوند کلیه.

علاوه بر این، برنامه غذایی، شیوه زندگی، داروها، وضعیت پزشکی بیمار، و غیره، همچنین می توانید میزان موفقیت تاثیر می گذارد. بنابراین، اگر شما از بیماری دو طرفه پارانشیم کلیه رنج می برند، شما نیاز به ارائه گزارش خود را از آزمون جدید ترین و یا توضیحات enfermedad-renal@hotmail.com بیماری و یا از فرم زیر. ما خوشحال مستقیم پاسخ هستند.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1861.html





:: برچسب‌ها: بیماری پارانشیم، درمان بیماری پارانشیم، پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: